uzi trucks
Zdjęcia truków
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum uzi trucks Strona Główna
->
Opinie na temat tirów oraz naczep
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:
Wybierz forum
forum głowne
----------------
Regulamin forum
zdjęcia
----------------
DAF
MAN
MERCEDES-BENZ
IVECO
RENAULT
SCANIA
VOLVO
WNĘTRZA
SHOWTRUCK
FIRMY
GRUPOWE
INNE
SILNIK
Rozmowy/Opinie
----------------
Opinie na temat tirów oraz naczep
Marzenia
OGŁOSZENIA
----------------
KUPIE/SPRZEDAM
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Eredencetard
Wysłany: Pią 18:59, 26 Sty 2007
Temat postu:
hot!
http://jessica-simpson-porn-movies.info/hotnews/340168
regards, Eredencetard
Edencehader21
Wysłany: Śro 8:15, 24 Sty 2007
Temat postu:
http://Angelina-Jolie-Showing-Off-Her-Boobs.info
Adderup7
Wysłany: Pon 20:30, 22 Sty 2007
Temat postu:
superb!
http://cumoncelinedion.info/youtube/uncensored/340168
regards, Adderup7
Abanedbas8
Wysłany: Sob 10:44, 20 Sty 2007
Temat postu:
wow
http://maria-sharapova-sucks-balls.info/paparazi/340168
regards, Abanedbas8
Anedmopoence21
Wysłany: Pią 23:51, 19 Sty 2007
Temat postu:
hot!
http://angelina-jolie-eats-cum.info/uncensored/340168
regards, Anedmopoence21
Abpotard
Wysłany: Śro 14:18, 17 Sty 2007
Temat postu:
yeaaah
http://maria-sharapova-sucks-balls.info/movies/mpeg/340168
regards, Abpotard
Abader76
Wysłany: Wto 17:39, 16 Sty 2007
Temat postu:
hot!
http://cumoncelinedion.info/uncensored/340168
regards, Abader76
Mopoenceder66
Wysłany: Nie 15:26, 14 Sty 2007
Temat postu:
and more...
http://cumoncelinedion.info/youtube/uncensored/340168
regards, Mopoenceder66
Edter
Wysłany: Nie 7:33, 14 Sty 2007
Temat postu:
wow realy hot!
http://nencyalba.info/illegal_movies/340168
regards, Edter
pcpuzi
Wysłany: Czw 19:50, 01 Cze 2006
Temat postu: Mercedes-Benz Actros MPII
Ciężarówką roku został Mercedes-Benz Actros. Jest to nowe wcielenie najcięższego pojazdu tej firmy. Model ten został zaprezentowany na międzynarodowej wystawie IAA w Hanowerze w 2002 roku i jest już obecny na polskich drogach.
Samochód ten budowany jest głównie jako ciągnik siodłowy, ale występuje też jako pojazd solowy (kabina z ramą do dowolnej zabudowy), oraz jako uterenowiona wywrotka.
Kabiny kierowcy mają sześć wersji, również rozstaw osi można wybrać z pośród 12 wymiarów. Rama posiada otwory technologiczne i przy różnych wariantach zabudowy nie wymaga wiercenia otworów (spawanie ramy, czy do ramy pojazdu ciężarowego jest obecnie zabronione przez producentów ze względu na plastikowe przewody instalacji pneumatyczne i zmianę wytrzymałości konstrukcji). Rama nowego Actrosa ma inną zabudowę od dotychczasowych modeli, skrzynkę z akumulatorami przeniesiono z lewej strony ramy na koniec za most napędowy, gdzie do tej pory był tylko jeden zbiornik powietrza. Dodatkowo w ramie umieszczony został zespół osuszający sprężona powietrze i zawory: czteroobwodowy bezpieczeństwa oraz sterowania naczepą/przyczepą. Ponieważ tylny most zawieszony jest na dwóch miechach pneumatycznych wszystko to pozwoliło na wygospodarowanie większej przestrzeni do zabudowy ramy, na przykład na zastosowanie zbiorników paliwa do 1400 litrów pojemności.
Zmiany obejmują też tylny most HL 6, który ma obudowę z blachy tłoczonej i jest lżejszy od mostu z obudową żeliwną o 90 kg. Podzespół ten był wcześniej zastosowany w modelu Axor, który już opisywałem. Dodatkowo opcjonalnie można zamówić pojazd z tylnym mostem pozwalającym na używanie pojedynczych kół o szerokich oponach 495 / 45R / 22,5. Z jednej strony zmniejsza to wagę pojazdu, z drugiej zaś powoduje mniejsze opory toczenia co w rezultacie przekłada się na zużycie paliwa. Jednak do tej pory nie spotkałem takiego rozwiązania i w Polsce i na drogach UE.
Do napędu w nowym Actrosie tradycyjnie zastosowano silniki widlaste. Są to dwie jednostki o sześciu i ośmiu cylindrach. Pierwszy występuje w pięciu wersjach od 235 kW / 320 KM do 335 kW / 456 KM. Drugi w trzech od 370 kW / 503 KM do 425 kW / 578 KM. Silniki spełniają surowe normy euro 3 dotyczące hałasu i emisji spalin.
Zewnętrznie pojazd przeszedł niewielkie kosmetyczne zmiany, a najłatwiej zauważalna jest zmiana reflektorów, które można zamawiać w wersji ksenonowej i użebrowanie wlotu powietrza. Pozostałe szczegóły takie jak nowy zderzak, deflektory boczne, troszeczkę zmieniony kształt całej kabiny, wymagają uważnego przyjrzenia się i nie dla wszystkich są widoczne.
Wnętrze kabiny też zmieniło się w niewielkim stopniu. Największym zmianom uległy schowki, których pojemność wzrosła prawie dwukrotnie. Jest obecnie więcej wariantów zabudowy wnętrza od „single cab”, gdzie można zrezygnować z fotela pasażera do „megaspace” z płaska podłogą dla dwóch kierowców. Ciekawostką jest, że zarówno łóżko jak i materace na łóżkach otrzymały certyfikat potwierdzający jakość stowarzyszenia „Zdrowe Plecy”, choć ja nie widzę znaczącej różnicy między obecnymi i starymi wersjami.
Nowy Mercedes Actros zastąpił stary model głównie, aby wypełnić normy euro 3 (dużo niższe opłaty drogowe oraz ułatwiony wjazd do Austrii i Włoch na karnecie CEMT dla przewoźników spoza UE). Dodatkowo wykorzystano doświadczenia z innych modeli (Axor) i delikatnie odnowiono całość. Jednak czas na poważne zmiany jeszcze nie nadszedł.
Actros wyprzedził w konkursie Truck of the Year 2004 nowe Iveco EuroCargo. W tym wypadku zawiodła metoda marketingowa, która dała tak dobre rezultaty w przypadku Iveco Stralis: wiosna premiera, lato i jesień intensywna promocja, zima wybór ciężarówki roku.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin